Η ανάγκη για την καθιέρωση ενιαίου συστήματος ναυτιλιακής σήμανσης έγινε επιτακτική τις τελευταίες δεκαετίες, εξαιτίας της μεγάλης διεθνούς ναυτιλιακής κίνησης, των πολλαπλών ατυχημάτων, καθώς και της ποικιλίας των συστημάτων σήμανσης που εφαρμόζονταν τοπικά από τα διάφορα Κράτη. Να σημειωθεί ιδιαίτερα, ότι κατά το 1975 υπήρχαν περισσότερα από 30 συστήματα, με επακόλουθο την πρόκληση σύγχυσης και την δημιουργία αναρχίας, ως προς την ναυτιλιακή σήμανση, διεθνώς.
Τα τελευταία χρόνια η Διεθνής Ένωση των Φαρικών Αρχών, (INTERNATIONAL ASSOCIATION OF LIGHTHOUSE AUTHORITIES – IALA .) μη κυβερνητικός οργανισμός, αποφάσισε, ότι θα πρέπει να εφαρμοσθεί διεθνώς ένα ενιαίο Σύστημα Ναυτιλιακής Σήμανσης, στη βάση του σύγχρονου υλικού ναυτιλιακής σήμανσης και της αποκτηθείσης πείρας.
Γι’ αυτό δημιουργήθηκαν δύο Διεθνείς Περιοχές (Regions) Σήμανσης η Α και η Β, όπου η Πλευρική Σήμανση μόνο διαφέρει.
Περιοχή Α (Region Α): Συνδυασμός τεταρτοκυκλικής και πλευρικής σήμανσης (ερυθρό προς τ’ αριστερά ).
Περιοχή Β (Region Β): Συνδυασμός τεταρτοκυκλικής και πλευρικής σήμανσης (ερυθρό προς τα δεξιά).
Το Σύστημα αυτό το έχει εφαρμόσει και η Ελλάδα που εκπροσωπείται στον IALA από την Υπηρεσία Φάρων. Η περιοχή όπου ανήκει η Ελλάδα είναι η Περιοχή Α.
Course Features
- Lectures 4
- Quizzes 0
- Duration Lifetime access
- Skill level All levels
- Language Ελληνικά
- Students 6
- Assessments Yes